Pereiti prie pagrindinio turinio
Trumpasis pagalbos numeris 1815
Trumpasis pagalbos numeris 1815

Krizė organizacijoje

Jei nutiko krizė įstaigoje/ organizacijoje, svarbu numatyti, kas bus atsakingi už krizės valdymą. Geriausia, kai krizės valdymo komandą sudaro bent keletas atsakingų įstaigos atstovų, galinčių priimti sprendimus bei susipažinusių su krizės valdymu (tai gali būti vadovas, administracijos atstovas, personalo vadovas, įstaigos psichologas ir pan.).


Įstaigoms ir organizacijoms padedame sudaryti krizės valdymo planą, numatyti kaip sušvelninti galimas krizės pasekmės. Teikiame individualias ir grupines krizines konsultacijas paveiktų asmenų grupėms.

Paslaugos organizacijoje gali apimti visas ar dalį Mobilios komandos paslaugų (priklausomai nuo situacijos, įstaigos poreikių bei vidinių resursų/galimybių dirbti su krize, asmenų paveiktumo lygio).

Šauktuko ženklelis
Skubios nuotolinės konsultacijos
  • Skubi pirminė konsultacija telefonu su Skambučio centro psichologu tel.: 1815
  • Antrinė konsultacija administracijos atstovui/ už krizės valdymą atsakingam asmeniui, siekiant suderinti atvykimo laiką ir paslaugų poreikį
Mašinėlės ženklelis
Konsultacijos atvykus į vietą
  • Konsultacija administracijos atstovams/ krizių valdymo komandai
  • Grupinės konsultacijos darbuotojams, susijusiems su atveju
  • Individualios konsultacijos įvykio labiausiai paveiktiems asmenims
Dviejų žmonių ženklelis
Tęstinės konsultacijos

Esant poreikiui, suteikiama iki 5 tęstinių konsultacijų kiekvienam paveiktam asmeniui

Klausimo-atsakymo ženklelis
Pakartotinis kontaktas

Po savaitės ar keleto, sutartu laiku susisiekiama trumpai aptarti, kokie krizės valdymo veiksmai pavyko, ką dar būtų galima daryti, ar yra poreikis tęstinei specializuotai pagalbai paveiktiems asmenims.

Dviejų žmonių ženklelis
Tęstinės konsultacijos

Esant poreikiui, suteikiama iki 5 tęstinių konsultacijų kiekvienam paveiktam asmeniui

Klausimo-atsakymo ženklelis
Pakartotinis kontaktas

Po savaitės ar keleto, sutartu laiku susisiekiama trumpai aptarti, kokie krizės valdymo veiksmai pavyko, ką dar būtų galima daryti, ar yra poreikis tęstinei specializuotai pagalbai paveiktiems asmenims.